ხალხი რომელიც ჩემს ცხოვრებაშია

უბრალოდ მომინდა რომ დღეს იმათზე დამეწერა ვინც ჩემს ცხოვრებაშია და ასე თუ ისე გარკვეულ როლს ასრულებს.

1) რა თმქა უნდა ოჯახის წევრები. ამას მგონი ზედმეტი წერა არ ჭირდებაა

ჩემი დედიკო და მამიკო

ესეც ჩემი დაიკო მარიამი

და ბოლოს ჩემი ძმა გიორგი

2) მეგობრები. აიი ყველაზე ყველაზე საყვარელი ხალხი. ხალხი რაა.. არც ისე ბევრია თუმცა ვინც არის უზომოდ  მიყვარს და იციან რომ ჩემი იმედი ყოველთვის და ყველგან უნდა ქონდეთ. მეგობრების დიდი რიცხვით არ შემოვიფარგლებითუმცა მათი წყალობით არის რომ არასდროს ვარ მარტო და ”სულით ობოლი”

სოფო. ამ ადამიანს ბაღიდან ვიცნობ. ანუ სადღაც 3 წლის რომ ვიყავი მაშინ გავიცანი. ძალიან ტავისებურია. მძიმე ხასიათიც აქვს და რთულია გაუგო რა უნდა. ან როდის რას ითხოვს. ყველას, თიტქმის ყველას უჭირს მასთან ურთიერთობა და ერთი შეხედვივით როგორც იტყოდნენ ”იაზო” ჩანს 😀  თუმცა სულაც არ არის ეგეთი. ძალიააააააან დიდი და თბილი გული აქვს. შეილება უჭირს ემოციების გამოხატვა მაგრამ როცა დამჭირდა ყოველთვის ჩემთან იყო და მაგ დროს  სიტყვები საჭირო აღარ არის.უზომოდ მიყვაარს.

მარიშკას დიდი ხანია ვიცნობ, თუმცა ცვენი დამეგობრება არც ისე დიდი ხნის ამბავია. :ჵ ძალიან უბრალო და ჩვეულებრივი გოგოა. ჩვეულებრივი ქცევით და ემოციებით. რადიკალურად განსხვავებული სოფოსგან 😀 თუმცა მეორეა ვინც უზოომოდ მიყვაარს და მართლა ყველასგან გამორჩეული ჩემთვის.

გიორგი. ხანდახან ისე მიშლის ნერვებს რომ სულ არ მიყვარს 😀 ხშირად ვჩხუბობთ მაგრამ მაინც შედის ჩემს ”მეგობრების სიაში”

გვანცა ჩემი ნათესავია.თუმცა უფრო მეგობარი. ძალიან იშვიათად ვნახულობ ხოლმე და ამ ბავშვის მიმართ მუდმივ მონატრებას განვიცდი. ყოველდთვის მენატრება და ყოველთვის ძალიან მიყვარს. ზაფხულში ალბათ 1-თვე ვართ ხოლმე ერთად დაა ძალიან მენატრება ეგ დრო მთელი წელი ხოლმე. მოკლედ მიყვარს და ვსო რა.

ლიკუნა ჩემი ნათლიის შვილია და მართლა პამპერსიდან ვიცნობ 😀 რაღაცნაირი დებილია 😀 ნუ საყვარელი დებილი რა. ჯერ კიდევ ბავშური აზროვნებით და უსაყვარლესი

3) ეს ადგილი ცემს  მთლიან კლასს უჭირავს თავისი + და – ებით. 12 წელია მათთან ერთად ვარ და უბრალოდ შეუძლებელია რომ არ მიყვარდეს.

რათქმა უნდა სრული შემადგენლობით არ არიან.ერთი ამდენი კიდე აკლია მარამ მეტი სურათი არ მქვს სამწუხაროდ. პ.ს ყველა რას ვგევართ აქ მაგრამ რა ვუყო 😀

ვსო ეგ იყო… არც ისე დიდია სია თუმცა სანდო და ჩემთვის ძვირფასი…

2 thoughts on “ხალხი რომელიც ჩემს ცხოვრებაშია

  1. sunwaited

    ყველა გადასარევი ხალხი ჩამოთვალე, გამიკვირდა ვივი რომ არ მოხვდა აქ : ))

    არ შემიძლია არ აღვნიშნო, რომ მართლა სიმატიური დაიკო გყავს : )
    (მართალი გითხრა, მე სულ აღარ მახსოვს ჩვენი “უთანხმოება” და მისი არ ვიცი : D )

    Reply

Leave a Reply

