ბავშვობა (სურათები)

რამდენიმე დღის წინ დავწერე პოსტი ჩემს ბავშვობაზე. დღეს კი რამდენიმე სურათიც ვნახე და  იმათი დადება გადავწყვიტე. სხვათა შორის ძალიან საყვარელი ბავშვი ვიყავი😛

რამდენიმე თვის ვარ აქ. სულ პაწაწუნა

კიდე უფრო მაგარი სურათები ნახეთ ”მეტში”

მე და ჩემი დედიკოოოო

 

ესეც ოჯახთან ერთად. მე ერთი წლის ვარ და 6 თვის და ჩემი და 4 თვის.

აი ძალიაან მიყაარს ეს სურათი. რაღაცნაირი საყვარელი ვარ. ჯერ სულ რაღაც 1 წლის ვარ.

მე და ჩემი დეიდაშვილი. ორივე რას ვგევართ😀 მარა მაინც ავშვობის სურათია და მომწოონს ძალიაან.

ეს ჩემს სოფელშია გადაღებული. ჩვენს იქით კლდეა. მამაჩემმა და მამიდაჩემმა გადაგვიღეს თუმცა მერე კი თქვეს რო გადავარდნილიყვნენ სად მივდიოდითო.მგონი 4-5 წლის ვარ.

მიყვარდა ეს კაბა. გამოფენაზეა გადაღებული. 3 წლის ვარ მგონი.

ჩემი საყვარელი საზამთრო. მიყვაარს ეს სურათიიი. ძაან გემრიელად ვჭამთ. მომინდასავით რაღაც ეხლა საზამთრო =(

 

ეს ორი სურათი ურეკშია გადაღებული. პირველ ფოტოზე 6 წლის ვარ, მეორეზე 7-ის.

მე და ჩემი მამიდაშვილი.

ესეც ურეკში. მამაჩემი ყოველ დილით გვფლავდა ხოლმეეე.

ჩემი დის დაბღვერილ სახეს არ ვიმჩნევთ. დღემდე ეგეთი სახით დადის😀 ჩემს სოფელშია გადაღებულიიი. ეკლესიის ეზოში.

ესეც პირველი დღე სკოლაშიი.

სულ ეს იყო. იმედია მოგეწონაათ =)))

8 thoughts on “ბავშვობა (სურათები)

  1. Marr

    რა საყვარელი ხარ… ძაან ძაან მაგარი სურათებია. გავხარ ახლაც შენს ბავშვიბას. მე არ ვგავარ.

    Reply
  2. Sophie Golden

    ჰეჰ
    რა საყვარლად იცინი🙂 მიყვარს მხიარული ბავშვები. ახლაც ასეთი მომღიმარი ხარ?🙂

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      საერთოდ კი 😀 34 თუ 33 ნუ ყველა კბილი მაქვს გადმოყრილი ხოლმე.
      ოღონდ ეს მაშინ როცა არავინ არ მაბრაზებს.😛

      Reply
  3. nolcxra

    ვაიმეეე რა მაგარი ფოტოებია❤

    მარის სახეზე ვიცინე ბევრი ხელი რო აქვს მოტეხილი😀

    Reply
  4. ketusi

    უი,ბავშვობის სახე გაქვს ისევ❤
    ძალიან საყვარელი ხარ :*

    Reply
  5. Mallorie

    შენ და შენი მამიდაშვილი რომ ხართ, აი, ეგ სურათი მომეწონა ყველაზე მეტად…
    უსაყვარლესი ხარ.❤

    Reply

Leave a Reply

