გარეთ დავრჩი =((

ახალი ჩანთა მაქვს, ძველი ნევებს მიშლიდა. ნივთები გადავაწყვე და სახლის გასაღები დამავიწყდა. სკოლიდან მოსულს იმედი მაქვს რომ ვინმე დამხვდება სახლში და შენც არ მომიკვდე. ჩემი და ექიმთან იყო მშობლებითურთ ჩემი ძმა კიდევ სკოლაში. ორი ვარიანტი მქონდა ან ბებიაჩემთან უნდა წავსულიყავი ან ჩემ ძმას დავლოდებოდი 50წთ სადრბაზოში და ეს უკანასკნელი ვამჯობინე, წასვლა დამეზარა.

ყველა დავიწყებვული მეგობარი გავიხსენე და ეს 50 წუთი უქმად არ დამიკარგავს 100-მესიჯი მივაფშვენი, აბა რა მეკეთებინა? კიდევ კაი შევივსე ანგარიშზე თორემ რა მეშველებოდა.

მერე ერთი ორმა მეზობელმა აიარ ჩაიარა შემომთავზე წამო ჩვენთანო მაგრამ გარეთ ყოფნა ერჩივნა. ერთი კაცი კიდე სადღაც 50-60 წლის სულ ფურთხვა ფურთხვით ჩამოდიოდა ზევიდან ლამის გული ამერია ფუუფ ამოიგო ყველაფერი რა… მერე მამაჩემმა დამირეკა და მაგარი დამცინა გასაღები როგორ დაგრჩაოო… ჩემი ბრალი ხომ არ იყო არა??

პატიოსნად ვიყავი აყუდებული კარებს და ველოდებოდი ჩემს ხანდახან ძვირფას ძმას რა საწყალი სახე მაქვს. ასე იდექით აბა მთელი თითქმის ერთი საათი. თან ამ დროს ტუალეტშიც მომინდა 😀 სულზე მომისწრო გიორგიმ თორე სერიოზულად დამერხეოდა =))  მისი ესე დანახვა ჯერ არ გამხარებია. რო დამიანახა კიბეებზე ვიდექი სიცილ-ხარხარით ამოვი დაა ამის დაცინვაღა მაკლდა.

საბედნიეროდ ეხლა სახლში ვარ და ამ პოსტსაც სიამოვნებით ვწერ =))

2 thoughts on “გარეთ დავრჩი =((

  1. sunwaited

    ლოოლ 😀 გარეთ როგორ დარჩი გოგოოო :* :* :*
    საზიზღარი მეზობელბი გყავს ხოოო 😀
    აუ, ახალი ჩანთები მეც მიყვარს, მარა საბედნიეროდ, გასაღები არ მავიწყდება ხოლმე 😀
    რამდენი ახალი პოსტი შევნიშნე შენთან, დავუვლი ეხლა ყველას 😛 :*

    Reply
  2. Marr

    მე მავიწყდება ხოლმე გასაღები ზოგჯერ და დედაჩემი მეზობელთან მიტოვებს :))) ტან მე ბევრი გასარებები მაქვს და მაინც მავიწყდება ზოგჯერ :))

    Reply

Leave a Reply

