ერთი თვე გავიდა რაც ბლოგერი ვაარ.. =)))

დღეს აღმოვაჩინე, რომ ერთ თვეზე მეტია ბლოგოსსფეროში ამოვყავი თავი. ეს კი მარისი და ვეკოს დამსახურებაა. მათი ბლოგების ხშირი სტუმარი ვიყავი და ერთ დღეს მეც მომინდა საკუთარი ინტერნეტ სფერო შემექნა და არც დავაყოვნე =)) რამდენად კარგი და საყვარელი ბლოგერი ვარ ამის გადაწყვეტა თქვენთვის მომინდია 😛 მაგრამ, პირადად მე ვთვლი, რომ ცუდი არ გამოვდექი და არც ისე საზიზღრად ვწერ, რომ ჩემი პოსტები ცუდი წასაკითხი იყოს. პირველ დღეებში ჩემი ბლოგის დამთვალიერებელთა რაოდენობა 10-ს ვერ აღწევდა, დღეს დღეობით კი უფრო გაიზარდა და ძალიაან მახარებს ეს ფაქტი =)) თავიდან არც ის ვიცოდი რაზე დამეწერა, ხან რას მივედე ხან რას. ბოლოს კი, საკუთარ თავზე წერა გადავწყვიტე. ინტერნეტ დღიურივით შევქმენი და თავს არაჩვეულებრივად ვგრძნობ ჩემს სამფლობელოში. რამდენიმე დღის წინ ბლოგის გაუქმებაზე ვფიქრობდი, მაგრამ დღეს მივხვდი, რომ ვერ გავაუქმებ, იმიტო რომ, ძალიან ძალიააან შევეჩვიე და სულ რო მკითხველი აღარ მყავდეს და მარტო მე და ბლოგი ვიყოთ წერას მაინც არ შევწყვეტ =))

მთელი ერთი თვის განმავლობაში ჩემს ბლოგზე დაიწერა 27 პოსტი და 88 კომენტარი, რაც ჩემი აზრით, სულაც არ არის ცუდი შედეგი =)))

2 thoughts on “ერთი თვე გავიდა რაც ბლოგერი ვაარ.. =)))

  1. gulisashvili

    მშვენიერი ბლოგი გაქვს :))) ასე გააგრძელე და ხშირად გესტუმრები ხოლმე 🙂

    Reply

Leave a Reply

