ვინ ვარ მე?

ხშირად ვფიქრობ ჩემს თავზევინ ვარ მე?. ზოგს ძალიან თბილი, მოსიყვარულე, ზრდილობიანი ვგონივარ. ზოგიც ფიქრობს, რომ ხეპრე,გაუზრდელი,ჩხუბის თავი და ენა მწარე ვარ. მაგრამ დღეს რომ ვფირობდი ჩემს თავზე მივხვდი რომ არცერთი ვარ და არც მეორე. რაღაც სხვა ვარ. განსხვავებული. ისიც აღმოვაჩინე რომნიღბისტარება კარგად გამომდის. ვერავინ ვერ ვხდება სინამდვილეში როგორი ვარ 😛 და რაღაც მომენტში გამიხარდა კიდეც როდესაც ეს ფაქტი გავაცნობიერე. არ არის აუცილებელი ყველას აჩვენო ის რაც ხარ. ალბათ გამოჩნდება ვინმე ვისთანაც ყოველთვის ვიქნებიმედა არა გამოგონილი, შენიღბული ვითომდა კარგი ან ცუდი პიროვნება =]]

6 thoughts on “ვინ ვარ მე?

  1. Marr

    ერთი კვირის წინ ვწერდი პოსტს საკუტარ ვიანობაზე. მერე აღარ გამოვაქვეყნე, მაგრამ ერთი დასკვნა მაინც გამოვიტანე. ადამიანს ცხოვრებაში ძალიან ბევრი როლი აქვს და ყველა როლში სხვადასხვაა. შეიძლება ერთ როლში ყოვლად უვარგისი გამოდგე, მაგრამ მეორეში იყო იდეალური.

    Reply
  2. gulisashvili

    ვაი, რა ნაცნობი სიტუაციააა? მეც იგივე პრობლემა მაწუხებს, თუ არც მაწუხებს არ ვიცი 🙂 ხოოდა, რა ხდება, მამაჩემს რო კითხოთ, ჩემნაირი ბუზღუნა, უზრდელი და ეშმაკი ადამიანი არ არსებობს 😦 ჩემი მეზობლები იძახიან, საყვარელი და ნებისმიერი დედამთილისათვის სასურველი რძალი ხარო :))) მამაჩემი იძახის დედამთილი მეორე დღესვე სახლიდან გაგაგდებსო :((( და ასე დაუსრულებლად 🙂

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      არა ჩემთან დედამთილამდე არ არის მისული საკითხი იმიტო, რომ დარწმუნებულია მამაჩემი რომ ჩემნაირი ხასიათის ადამიანს არავინ შეიყვარებს 😀

      Reply
    1. siyvarulovna Post author

      მეც ეგრე ვარ 🙂
      მაგრამ რაღაც მომენტში კაიც არის. სიტუაციის შესაბამისად ვიცლები ხოლმე. სხვანაირად, რომ ვთქვათ ”მედროვეობა” ქვია, მაგრამ ეგ უფრო მძიმე ფორმაა

      Reply

Leave a Reply

