აღდგომა ახლოვდება…

ჩემი საყვარელი დღესასწაულია

ყველასგან გამორჩეული

ძალიან მიყვარს

ყოველ აღდგომას ხალხი ჯეჯილს ზრდის ხოლმე. მე როცა მახსენდება ყოველთვის გვიანია. მინიმუმ 3 წელია მინდა რომ გავზარდო და მერე ჩემივე შეღებილი წითელი კვერცხები გავაგორო და აღდგომის სუფრა დაამშვენოს.

წელს კიდევ კაი ადრე გამახსენდა. სახლში ბევრი ვეძებე მაგრამ ხორბალი არ მქონდა =(( ბაზარში წასვლა დამეზარა. დარწმუნებული ვიყავი,რომ მაღაზიებში არ ექნებოდა. განვეწყვე, რომ მინდა თუ არა ბაზარში უნდა წავიდე და ვიყიდო ხორბალი. მაგრამცდა ბედის მონახევრიაოდა მაღაზიაში მაინც ვიკითხე. ლამის სიხარულისგან კივილი დავიწყე, რომ მითხრეს გვაქო. პაჩკებში იყიდება თურმე, ვიყიდე და სახლში მოსულმა ეგრევე გავაკეთე =)) ეხლა ველოდები როდის გაიზრდება. ჯერ 2 დრე გავიდა და თეთრი რაღაცეები გამოუვიდა. რომ ვუყურებ ნელნელა როგორ ვითარდება და იზრდება სიხარულისგან მეცხრე ცაზე ვარ ხოლმე =))

ესეც ჩემი ხორბალი და მალე ჯეჯილი იქნება 😛

2 thoughts on “აღდგომა ახლოვდება…

  1. Marr

    პატარა რომ ვიყავი, ყოველთვის ვაკეთებდი ეგეთ ჯეჯილს, მაგრამ მერე რომ ფუჭდებოდა გული მწყდებოდა.

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      არამგონია გული,რომ დამწყდეს 😛
      შეგუებული ვარ მაგ აზრს 😛

      Reply

Leave a Reply

