იასამანი

მაისის თვე თუნდაც იმიტომ მიყვარს, რომ არაჩვეულებრივი ყვავილი, იასამანი იწყებს ყვავილობას.

არაჩვეულებრივი სუნი აქვს,და ჩემთვის ყველა ყვავილზე,მათ შორის ვარდზეც კი ლამაზია. საბედნიეროდ ჩემს დედიკოსაც უყვარს და 2-3 დღეში ერთხელ მოაქვს ხოლმე და ასე და ამგვარად ჩემს სახლში ყოველთვის არის იასამანი და ყოველთვის ტრიალებს მისი არაჩვეულებრივი სუნი = ))  ამ ბოლო დროს სოსომაც დაიწყო იასამნების ჩუქება და ჩემი და სახლში (თითმის ყოველთვის) იასამნით ბრუნდება = )) ამიტომ იასამნის ერთი თაიგული ჩემი და ჩემი დის ოთახს ამშვენებს = ))

10 thoughts on “იასამანი

  1. D@niko

    ჩემი ერთი მეგობარი საზღვარგარეთაა წასული და სანამ აყვავდებოდა იასამანი, სულ მეკითხებოდა, რას შვება, არ აპირებსო? და რომ გაიფურჩქნა: უჩემოდ აყვავილდა წელს თბილისში იასამანიო, ისე გულმოსაკლავად ეწერა!

    ლამაზი სურათებია! ბოლო განსაკუთრებით!

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      მართლა როგორ რაღაცნაირად გულმოსაკლავი წინადადება იყო = ((

      Reply
  2. Marr

    მიყვარს იასამანი, მაგრამ სახლში ვერ ვაჩერებ. ისეთ სუნს აყენებს, თავი მტკივდება

    Reply
      1. Marr

        ხო, მაგრამ დიდხანს არ შემიძლია მაგისი სუნთქვა.

Leave a Reply

