ქუჩაში რომ შემოგხვდეთ:

იმის გამო, რომ რამდენიმე დღე ინტერნეტი არ მქონია ჩემი მეგობრების პოსტებს ეხლა ვკითხულობ. ხო და მარის პოსტის დროს აღმოვაჩინე, რომ დავუთაგივარ. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ამ თამაშმა ცემამდეც მოაღწია და დროა ვილაპარაკო ”როგორ უნდა მიცნოთ ქუჩაში რომ შემომხვდეთ” – ამაზე.

დავიწყებ იმით, რომ ვარ დაბალი 160სმს,მომსუქნო😀 და ქუჩაში ყოველთვის არხეინად დავბოდიალობ. სიარულის დროს მიყვარს ყველაფრის თვალიერება ოღონდ ისე რომ ამას ვერავინ ამჩნევს. ხშირად მეუბნებიან რომ სულ გაღიმებული და ბედნიერი სახით დავდივარ და ალბათ ესეც არის.

არ მიყვარს სქელი ტანსაცმელი. ყოველთვის მაცვია თხლად და რაც შეიძლება სპორტულად. კეტები და ბოტასები ჭარბობს ჩემს გარდერობში და შესაბამისად ქუჩაშიც ჯინსებით და კეტებით დავპლაყუნობ.

არ მიყვარს ჩანთა.მირცევნია ყველაფერი ჯიბეებში ცავიტენო. თუმცა ამ წელს ეს ნაკლებად გამომდის. ზურგზე შავი სპორტული ცანთა რომ არის პლაშოვკის აი ის მკიდია და უმეტეს შემთხვევაში ცარიელია. ნუ ერთი რვეული მიდევს ალბათ ხოლმე.

არ მიყვარს ქუდი და კაშნე. არც ყურეში გათხრილი ნაუშნიკებით დავდივარ, იმიტო რომ გამიფუჭდა.ხელში სელპაკის ერთ ჯერადი სალფეტკი მიჭირავს ხოლმე და ამაყად მივემართები მიზნისკენ.

ჩემი მარშუტი ეს წელი ძირითადად ერთი და იგივე. თქვენ შეგეძლებათ ცემი ნახვა მელიქიშვილზე,მარჯანიშვილზე,წერეთელზე და ხანდახან უნივერსიტეტის მეორე და პირველ კორპუსების მიმდებარე ტერიტორიაზე. და ავტობუსებში კიდე.

წვიმიან ამინდში უაზროდ კმაყოფილი სახე მექნება და არც ერთ გუბეს არ ავაცელ ფეხს. მაინც სველი მექნება კეტები და მეკიდება. და ესეთ დროს ნაბიჯით შენელებული მაქვს ხოლმე.

დიდი ეჭვი მაქვს, რომ ვინმემ მიცნოს ამ აღწერილობით მაგრამ ცადეთ, იქნებ ბედმა გაგიღიმოთ = ))

დათაგვით არავის ვთაგავ. არ ვიცი ვინ დავტაგო და მგონია რო აზრი არ აქვს. ხო და აბა თქვენ იცით. გთაგავთ ყველას ვისაც გინდათ რომ წეროთ თქვენს თავებზე = ))

2 thoughts on “ქუჩაში რომ შემოგხვდეთ:

  1. Marr

    ნაათ, რამდენი ვიცინე. მართლა სულ გაღიმებული დადიხარ. აი მე თუ მარტო არ ვარ, მაშჳნ ვარ სულ გაღიმებული, მარტო რომ ვარ მრიდება =)))))
    ჯიბეებში ჩატენვა მომეწონა კიდე. ჩანთა ყველაზე უსარგებლო ნივთია რა… ფული და გასაღები სულ ჯიბეში მიდევს, ნუ წიგნებს რა ვუყო თორემ…
    ოჰ რა მალე გადაეჩვევი კეტებით ტყაპუნს რომ იცოდე… აბიტურიენტობის დროს კეტებზე კაი არაფერია მარა მერე მოგბეზრდება.

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      ვაიმე მარ გუშინდელმა დღემ დამარწმუნეა რომ კეტები 4-ევერ😀
      ქუსლზე ამსვლელი არ ვარ!

      Reply

Leave a Reply

