ბრძოლას არ შევწყვეტ

არც თუ ისე დიდი ხნის წინ პოსტი დავწერე ”ზედმეტი წონა და ჩემი მონდომება” (თუ გაინტერესებთ დააჭირეთ აქ).  სხვათაშორის ამ მონდომებას უშედეგოდ არ ჩაუვლია = )) 15-კგ მაქვს დაკლებული და როგორც ჩანს მეტყობა კიდეც.ხალხი (ნაცნობები რა თქმა უნდა) ქუჩაში მაჩერებს და მეუბნება როგორ გამხდარხარო, ზოგიც მაქებს ყოჩაღ ეგრე გააგრძელეო.რაც მტავარია ჩემს დედიკოს უხარია და მეც  მიხარია, რომ როგორც იქნა საკუთარ თავს  (უფრო სწორად მუცელს) ვაჯობე.

”ბრძოლას” არ ვწყვეტ და კიდევ უფრო მეტ გამარჯვებას ველოდები = ))  დაწყებულ საქმეს ბოლომდე მივიყვან = ))

10 thoughts on “ბრძოლას არ შევწყვეტ

  1. Adam

    წარმატებები… ადრე მეც მაწუხებდა და ვარჯიშს მოვკიდე ხელი.. მაგრამ კიდევ მინდა რომ გავხდე 🙂

    Reply
  2. Marr

    ყოჩაღ ნათ, აი ნახავ მალე საბოლოოდ დაამარცხებ ზედმეტ წონას. მე მჯერა შენი მონდომების. :* :*

    Reply
  3. unaamarga

    ყოჩაღ! ეგრე გააგრძელე! მეც იმავე ბრძოლაში ვარ ჩაბმული, ოღონდ ეგეთი მაგარი შედეგი არ მაქვს ჯერ–ჯერობით. ოღონდ მე მარტო საკუთარი მუცელი კი არა, სხვადასხვა დაავადებებიც მაქვს დასაძლევი, რომლებიც ასევე კავშირშია წონის მატებასთან! როცა იქნება, შედეგსაც მივიღებ! ბრძოლას აზრი ყოველთვის აქვს! 🙂

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      საბედნიეროდ დაავადებები და დარღვევები არ მქონია = ))
      მადლობთ და შენც გისურვებ წარმატებებს :* :* :* შედეგი აუცილებლად იქნებააა

      Reply
  4. sunwaited

    ნაათ, ერთი 2 კილო ჩემ სახელზეც დაიკელი რააა : დ

    ჩემი მონდომებული : ***

    Reply

Leave a Reply

