ჩემი ოთახი (სურათები)

ჩემი ოთახის დათვალიერება გინდათ?

ოღონდ აურზაურს და არეულობას არ ვიმჩნევთ😀

კადრში ბოლომდე არ ჩაეტია = )) და ორად გადავიღე.

აი აქ ვზივარ და ვმეცადინეობ ხოლმე = )))

იმედია გახსოვთ რომ დომხალს არ ვიმჩნევთ = ))

ეს ჩემი დის საკერავი მანქანაა. უკვე ორი წელია ვთხოვ გაიტანოს ოთახიდან და აზრი მაინც არ აქვს = ((

ესეც ეგრედ წოდებული კომოდი, კი არა და მისი ზემოთა ნაწილი. ჩემი და ჩემი დის ნივთებია. არა და მანდ არ უნდა ელაგოს წესით, მაგრამ სად ჯანდაბაში წავიღო აბა?უჯრებში ხო არ ჩავყრი?

ეს ჩემი თაროა,ჩემი ყველაზე საყვარელი წიგნებით. მარი შენი წიგნიც მანდ გელოდება… = ))) ზემოტა ჩემი დისაა.

ეს კიდე  რაღაც ვიმაიმუნე და შოკოლადის გაკეთება ვცადე. ცივდება ეხლა და სავარაუდოდ გემრიელი უნდა იყოს = ))

სამომავლოდ სხვა რომელიმე ოთახს გაჩვენებთ. ალბათ ჩემი ძმისას. რომელიც ჩემს ოთახზე დიდია = ((

5 thoughts on “ჩემი ოთახი (სურათები)

  1. sunwaited

    იმ კამოდის გადმოწმენდა წარმომიდგენია რა პრობლემაა, ყოველ დღე მაგ ყველაფრის ალაგება და მტვრის გადმოწმენდა ….

    Reply
  2. famoousblogger

    momwoons sheni otaxi:))) yvelaze dzalian ki sheni komodze rom alagia is nivtebi da wignebis taro momwewona(ise kargi iqneboda wigenebis dasaxelebebic rom dagewera:* :* :* love youuuuuu: *:* :*:)))

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      სხვათაშორის მეც მომწონს ჩემი არო, რაღაცნაირია… = )))
      პირველი ოთხი ფილების დასტაა, ზოგან ტემები მიდევს, ზოგან საინტერესო ინფორმაციები და ა.შ. ერთ-ერთი ზღაპრების წიგნია = ))ვეფხისტყაოსანი, მგლების ოთხივე ნაწილი,მწვანე თვალება ანგელოზი,თეთრი სიკვდილი, მოკლედ თანამედროვე ლიტერატურა და რამდენიმე სტორიის წიგნი + მწვანე მარის ჰარი პოტერი და სიკვდილის საჩუქრები. გვერდზე რვეულები მილაგია რომლებსაც ხშირად ვიყენებ. ის მწვანე გოჭუნა ყულაბაა, თუმცა აქ მხოლოდ დეკორატიული დატვირთვა აქვს, კიდე დისკების დასტა დევს მანდ

      Reply
  3. Pingback: new <3 « სიყვარულოვნას ბლოგი

Leave a Reply

