ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში

ადომ თამთაგა. ძალიან გამიხარდა. ე.ი ვიღაცას ვახსოვარ. მადლობა ადოს = ))

ხო ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში არც თუ ისე ბევრია ალბათ იმიტომ რომ არც თუ ისე ბევრი მიცხოვრია და არც თუ ისე ბევრი მახსოვს ამ 18-წლიდან.

  • ადოს ეწერა და არ შემიძლია არ დავეთანხმო, რომ ყველაზე კარგი და ყველაზე მაგარი ზღვის დანახვა იყო. დღემდე მახსოვს ის ემოცია და გაკვირვება რაც იმხელაააა ზღვის დანახვისას დამეუფლა.
  • ალბათ ის რომ ცურვა ვიცი. არ ბევრმა იცის და ყველაზე კარგი შეიძლება ვერ იყოს, მაგრამ ჩემთვის ძალიან დიდი და კარგია. ერთადერთი რამ რაც არასდროს მომბეზრდება და რითაც არაჩვეულებრივად ვისვენებ.
  • ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში ჩემი დედიკოა :** და მერე დანარჩენი ოჯახის წევრები.
  • კიდევ ყველაზე კარგად მივიჩნევ ჩემს ხასიათს.მომწონს და კმაყოფილი ვარ= ))
  • ნათესავები,მეგობრები და უბრალოდ ნაცნობებიც კი კარგები არიან. თუნდაც იმიტომ რომ მიყვარს ხალხთან ურთიერთობა.
  • დღეს მაგალითად ყველაზე კარგად მივიჩნევ იმას რომ ბლოგოსფეროში ვიღაცას გავახსენდი და ეს არ იყო მარი, ვეკო ან სალოლა. მოკლედ ისევ მადლობა ადოს = ))

ხომ ვთქვი ბევრი არ არის-მეთქი. მაგრამ სულ სიხარულით დავწერე ეს პოსტი. ხო და ვთაგავ მარის, ვეკოს და »♥» ana «♥« = )) აბა თქვენ იცით გოგოებო = ))

3 thoughts on “ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში

  1. sunwaited

    ძალიან კარგია დედიკოზე რომ დაწერე : ))))

    მოვიფიქრებ და დავწერ რამეს : ))))

    Reply
  2. Marr

    აუ ცურვა რა მაგარია…
    აი ჩემი ოცენება იყო ყოველთვის, მაგამ ვერ მოვაბი თავი სწავლას.

    Reply

Leave a Reply

