Ta = )) -ს პატარა თეგ თამაში

“მოვიფიქრე პაწუკა ტეგ თამაში ახალბედა ბლოგერებისთვის (და სტაჟიანებისთვისაც). ე.ი. რა ხდება. სთხოვეთ თქვენს 5 მეგობარს დაგახასიათონ. სასურველია ორი ბიჭი (გოგო) მაინც იყოს” – Ta = ))

მე თუ მკითხავთ საკმაოდ სახალისო გამოვა. არ გაინტერესებთ როგორ დაგახასიათებენ თქვენი მეგობრები მხოლოდ ორი ან სულაც ერთი წინადადებით? თავი ძალით დავითაგე დღეს Ta = )-s ბლოგზე ყოფნისას და მეათე კლასის სახელმძღვანელო გამახსენდა, სადაც მსგავსი ”თამაში” იყო შესასრულებელი. მაშ ასე დავიწყეთ:

ჯერ ძალიან ძველ ნაცნობებს ვკითხე აზრი = )) ისინი ხომ უკეთ მიცნობენ.ან არა. მოკლედ აი ასე მახასიათებენ:

1. ”პირდაპირი ხარ, ძალიან მეგობრული, საყვარელი და კიდევ კაი სურატებს იღებ.და უხეშიც ხარ ზოგჯერ” – ნუ პრინციპში ეგრე რაა…

2.”ნათუუ ჩემი მწარე,ყველაზე ბუზღუნა,ბუზღუნა კი არა და ბურდგუნა ხარ…ყველაზე მაგარი და ჩემი უსაყვარლესი ადამიანი.ჟიუტი, ბუზღუნა და მწარე ენის პატრონი.” – რატომღაც მწარე ენას ყველა ცუდ თვისებებბში მითვლის. არა და მე მიყვარს ჩემი ”მწარობა” და ხანდახან ”იაზვობა”

ეხლა კი იმ ადამიანების შეფასებები, რომლებსაც დიდი ხანია არაა რაც ვიცნობ, ან უბრალოდ ვამხანაგობ = ))

3. ”შენ ხარ პირდაპირი,თბილი, ცოტა ფიცხი და ბრაზიანი”

4. ”თამამი, უკომპლექსო,უხეში,პირდაპირი” – დედა რა კონკრეტული იყო ეს.

და ბოლოს ყველაზე მაგარი”

5. ”უუფ რავი, შენთვითონ არ იცი როგორი ხარ და მე რას მეკითხები?”

აბა ამ თამაში შემოგვიერთდებიან:.bluekittie, duna,Here Comes The Sun, თაკნატუნა,blueseadog და რა თქმა უნდა უცვლელი ვეკო და მწვანე მარი

20 thoughts on “Ta = )) -ს პატარა თეგ თამაში

  1. Marr

    აუ გამიჩინა ეხლა გასაჭირი. ესეიგი უნდა ვთხოვო ხალხს დამახასიათონ და მერე მე ეს დახასიატებები ბლოგზე დავწერო?

    Reply
  2. sunwaited

    რა მაგარი რაღაცაა : D დავწერ 😛

    რა იყო, გულს ტკენ ხალხს? : D

    Reply
  3. siyvarulovna Post author

    არააა თბილისში მაქვს მე, სასოფლოში. აი დღეს უკვე ვნერვიულობ. განსაკუთებით მას შემდეგ რაც დილის კურიერში რეპორტაჟი იყო გამოცდებზე.
    მსგავს კომენტარების სისტემაზე ვერ ვტოვებ ხოლმე მე = ((

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      იურიდიულზე მინდა ისევე როგორც 70% 😀 😀 დიდი მადლობა და შენც წარმატებებიიიი = )))

      Reply
    1. siyvarulovna Post author

      ვინმე ვისთანაც ხშირად ტოვებ კომენტარებს რომ მერე გააგებინო დაგთაგეოო = ))
      ან სულაც თუ გინდა გვერი რომ მაქვს “my blogroll” – მაგას გადაავლე თვალი და ამოირჩიე ვინმე ვინც მოგეწონება

      Reply

Leave a Reply

