ვეღარ ვიქნები ისეთი, როგორც ადრე…

ვეღარ დავწერ ისე როგორ ადრე ვწერდი…

ვეღარ გამოვხატავ ჩემს გრძნობებს ისე როგორც ადრე…

ვეღარ ვიქნები ისე გულწრფელი როგორც ადრე…

ვეღარ ვიქნები ისეთი ემოციური როგორც ადრე…

ბლოგერების კონკურსმა დამღუპა. ბევრ ნაცნობს მივეცი ლინკი. ჩემს ცხოვრებაში შემოჭრის საშუალება მივეცი. ბევრნი არიან ძალიან.არ მინდა ყველა ნაცნობმა იცოდეს სინამდვილეში როგორი ვარ, რას ვმალავ და რას განვიცდი. მიყვარდა ბლოგი იმიტომ რომ მხოლოდ უცხოებს ვუზიარებდი ჩემს დარდს, სიხარულს, წუხილს და გრძნობებს.

ყოველი ახალი პოსტის წერისას უნდა ვიფიქრო ჩემი მეგობრები, ნაცნობები, კლასელები, ნათესავები როგორ გაიგებენ. რამე ხომ არ ეწყინებათ ან შთაბეჭდილება ხომ არ შეეცვლებათ. ძნელია. ვეღარ გავაგრძელებ ასე ჩემი “სამყაროს” შენებას.

21 thoughts on “ვეღარ ვიქნები ისეთი, როგორც ადრე…

  1. Ta =)

    უუპს 😦 ცუდია 😦 მეც ერთ მეგობარს მივეცი და იმის მერე აღარავისთვის მიმიცია ბლოგის მისამართი 😦

    Reply
  2. mari**

    ici.chemi megobrebi klaselebi da natesavebi kitxuloben chems azrebs da ideeebs magram mat araferi ar akt sawinaagmdego.me chems megobrebzec vwer,magram mat mimiges iseti rogoric var 😀 pirikit axla ufro gulwrfeli unda iyo

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      იმიტომ გავაკეთე რომ არავისთვის ყოფილიყო ცნობილი ჩემი აზრები. ვეღარ ვიქნები გულწრფელი. წერისას ყოველთვის იმ სხვაზე ვიფიქრებ

      Reply
      1. mari**

        hmm….მაშინ არ ვიცი.შენ მაინც ეცადე წერო ისე როგორც ადრე წერდი :*

  3. Mari

    მეც ვიდექი მაგ არჩევანის წინაშე და ისევ თავისუფლება ავირჩიე ბლოგზე. ცოტა ხანში იმ ჭკუაზე დავდგები, რომ მგონი საერთოდ მოვხსნი პოსტს კონკურსიდან. ყურადღება გადამდის მაგაზე და პოსტი ვეღარ მომიფიქრებია. თანაც ისეთ რამეებს ვხედავ, რაც არ მომწონს. მოკლედ ახლა მაგაზე საფიქრალად არ მცალია და უახლოეს 5 დღეში საბოლოო გადაწყვეტილების მიღებას ვაპირებ

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      არამგონია რომ მოვხსნა.რაღაა აზრი აქვს.თანაც ყურადღებას არც ვაქცევ. მხოლოდ ტვიტერზე და ფეისბუქზე ვაშეარებ ხოლმე. ეხლა მეგობრებსაც აღარ ვწერ ლინკებს.

      Reply
      1. alleskreativ

        კონკურსზე მინდა ვთქვა.სადმე ჩემი აზრი ხომ უნდა დავწერო.:Dძალიან უსამართლოა ასეთი კონკურსები,ვინც ბევრ ადამიანს მიწერს ლინკს ის გაიმარჯვებს.პოსტის შინაარსს,კრეატიულობას და შესრულებას მგონი არავინ არ მიაქცევს ყურადღებას.საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს,მაგრამ ბევრად უკეთესი პოსტები წავიკითხე..რომლებიც იმსახურებენ პირველ ადგილს.თუნდაც შენი პოსტი

  4. siyvarulovna Post author

    დიდი მადლობაა = ))
    მაგრამ რეიტინგის გარდა სხვა რამესაც ექცევა ყურადღება.თუ სამეულში იქნები შანსი გექნება რომ პირველზე მოხვდე. 50% ვიზიორებს ეკუთვნით, 50% კი სპეციალურ ჟიურს, რომელიც სხვა და სხვა კრიტერიუმებით აფასებს პოსტებს =))

    Reply
  5. moiashi

    ძალიან სულელური და ბავშვური აზრი დამებადა. 🙂 სხვა ბლოგიც შექმენი, იმის ლინკი არავის მისცე და წერაც არ გაგიჭირდება.

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      გუშინაც შემომტავაზა ადომ მაგრამ სხვა ბლოგი როგორ შვექნა როდესაც აქ ცავყარე “საძირკველი”? როცა აქ გავიჩინე ხალხი, მკითხველი ვინც ათაში ერთხელ მაინც ინტერესდება ჩემით.
      ისე გამოდის რომ ჭირვეული ბავშვივით ვიქცევი. მაგრამ ვიცი რომ ახალს ვერ შევქმნი.
      “მე ახალი არ მინდა ძველი მირჩევნია”
      ძალიან შევეჩვიე. მართლა ჩემია ეს ყველაფერი. 5 თვის მანძილზე ვაშენე და შევქმენი. შევქმენი ჩემი იდეალი.ჩემი სულის ნაწილი ცავაქსოვე და ეხლა მივატოვო?ვერ შევძლებ

      Reply
      1. moiashi

        მე იმას არ ვამბობ რომ მიატოვო. ბლოგი მე ყოველთვის იმისთვის მჭირდებოდა რომ საკუთარი აზრი დამეტოვა. ეს არ მიატოვო, აქ წერე რომ ამ ხალხმა დაინახოს ყველაფერი.
        იქ შენი პირადი იყოს, არც გაავრცელო, შენთან დაიტოვო 🙂 რავიცი აბა, ეს ხომ მხოლოდ ჩემი აზრია, თავს ვერ მოგახვევ

  6. siyvarulovna Post author

    ეგეც კაი აზრია = ))
    მარა მაგისთვის დღიური მაქვს. ფურცხლები = )) რამდენიმე წელია იქ “ვმოღვაწეობ”

    Reply
    1. moiashi

      ჩემნაირო, და მერე საწოლის ქვეშ ვმალავ 😀 ღმერთო რა ბავშვი ვარ..
      მაშინ აღარაფერი გაქვს სანერვიულო 🙂

      Reply
  7. sunwaited

    ვაფშემ მაგარი აზრი მაქვს 😀 ასე ძალიან თუ გაწუხებს არასასურველი ვიზიტორების ამბავი, ექსპორტ/იმპორტს ჩაგიტარებ 😀

    ხოდა, იმედია იმ url-ს აღარ გაანდობ მერე ხიხია ძიებს 😛

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      რას ჩამიტარებ? 😀
      არავის აღარ გავანდობ =))
      ვსო = ))
      აღარც ლეპტოპი მინდა 😀
      ვეხმარებით ადოს 😀

      Reply
    1. siyvarulovna Post author

      არა. იყოს ისეთივე როგორიც არის = ))
      ბლოგის ისეთივე იქნება როგორიც არის
      მე შევეცცდები მოვერიო ჩემს თავს = )

      Reply
  8. ქეთ_ევა_ნ

    მეც მეც ეგრე ვარ.. მაგრამ მგონია, რომ შეიძლება ამ გრძნობის დაკიდება და უბრალოდ წერა.. ცოტა დრო უნდა გავიდეს

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      ხოო. უნდა დავიკიდო და ისევ განვაგრძო. არ დავთმო აქაურობას მხოლოდ იმიტომ რომ ნაცნობებმა მომაგნეს

      Reply

Leave a Reply

