რამდენიმე საათია გახსნილი მაქვს “New Post”–ის ფანჯარა და არ ვიცი რა დავწერო. არა და სათქმელი და მოსაყოლი ბევრი მაქვს.

ბლოგი იმისთვის გავაკეთე, რომ თავისუფლად შემძლებოდა ნებისმიერ თემაზე, ნებისმიერ ადამიანზე საუბარი. მათზე ვისაც ვიცნობდი მე და არ იცნობდით თქვენ, ჩემი მკითხველები.

როგორც ჩანს, ჯერ მაინც არ “მკიდია” ყველაფერი და ხალხის აზრი ასე თუ ისე მაინც მნიშვნელოვანია. თუმცა არა. ხალხის აზრს არ აქვს მნიშვნელობა, უბრალოდ ჯერ არ მინდა, ან არ არის საჭირო ალბათ ამაზე ლაპარაკი.ჯერ მეთვითონაც ვერ გამიგია რა მინდა.

2 thoughts on “

    1. siyvarulovna Post author

      😀😀😀😀
      მე მესმის, მაგრამ ვერ ვხსნი :d
      ვიცი რატო არ მინდა აქ საუბარი, მაგრამ თან მინდა.
      ეს ხომ ჩემი სამყაროა და მგონია რომ რაღაცას ვუმალავ და ვაკლებ იმით რომ არ ვუყვები ჩემს ბლოგს ჩემს ამბავს

      Reply

Leave a Reply

