გმადლობთ

ჩემი ამბის მოყოლა მინდა.

ასჯერ დავიწყე და წავშალე პირველი წინადადება.

არ ვიცი როგორ ვთქვა. პირდაპირ ვერ ვიტყვი, ირიბად არ გამომდის, სულ რომ არ ვთქვა ეგეც არ მინდა.

მოკლედ, ერთ ადამიანს მინდა მადლობა გადავუხადო იმისთვის, რომ თავი ისევ საინტერესოდ მაგრძნობინა. ორ დღიანი თუ რამდენიმე საათიანი ურთიერთობა საკმარისი იყო იმისთვის, რომ ბევრი რამ აღმომეჩინა საკუთარ თავში. ყოველთვის წინააღმდეგი ვიყავი მსგავსი ურთიერთობების, მაგრამ მაინც გადავდგი ეს ნაბიჯი და არ ვნანობ. ბოლოს მითხრა ვწუხვარ რომ ასე მოხდაო… მე არ ვწუხვარ. წინასწარ ვიცოდი როგორ დამთავრდებოდა, უფრო სწორად რომ არც გაგრძელდებოდა. შესაბამისად სამწუხარო არაფერია. სჯობს ეხლავე მომხდარიყო ვიდრე გვიან და სულ დამეკარგა. ეხლა კი აღარ დავკარგავ.ვიცი გამომივა მეგობრობა რადგან ზედმეტს არასდროს ველოდებოდი.არ ვარ ნაწყენი, არც გული მაქვს ნატკენი. კარგად ვარ.

9 thoughts on “გმადლობთ

  1. ethnorevaz

    ეხლა ისე გამოგდის.. I’m Ok.. I’m Fine..
    იმედია მართლა კარგად ხარ.. : )

    Reply
  2. siyvarulovna Post author

    Di@

    Do your best! = ))

    ethnorevaz

    მე არ ვარ ცუდ დღეში. მართლა კარგად ვარ. კარგად რომ არ ვიყო ამ პოსტს არც დავწერდი და თავის დამცირებაში ჩავთვლიდი. ასე რომ… = )) რომ გიმართლებს მაგას რა სჯობს მერე

    Reply

Leave a Reply

