ეგოისტი

არა ერთხელ მითქვამს რომ საშინლად ეჭვიანი ვარ, რომ ეგოისტური აზრები მაწუხებს ხოლმე. თუმცა ყოველთვის ვახერხებდი რომ თავი ხელში ამეყვანა და არ შემემჩნია ჩემი გაღიზიანება. დროთა განმავლობაში ვეგუები ხოლმე იმ ფაქტს, რომ დედამიწა ჩემს გარშემო არ ბრუნავს და ყველაფერი ისე ვერ იქნება როგორც მე მინდა.

ეჭვიანი და მესაკუთრე ადამიანის ცხოვრება საშინელებაა როგორც გარშემომყოფთათვის, ისე საკუთარი თავისთვის (მერე უკვირს მწვანე მარის საიდან ჩნდება ნერვოზიო).ვცდილობ მოვერიო საკუთარ თავს და არ ვიყო ისეთი როგორი ადამიანებიც მეზიზღება. მაგრამ ყველაზე დიდი მტერი და ძნელად დასამარცხებელი ისევ საკუთარი თავია ხოლმე.

მესმის იეჭვიანო შეყვარებულზე, ქმარზე, დედაზე როცა ვიღაცას ზედმეტად მოეფერება, მაგრამ მეგობარზე? –  საშინელებაა😐  ადამიანს მხოლოდ ერთი მეგობარი ვერ ეყოლება და მშვენივრად ვიცი. მაგრამ ხშირად ხდება ხოლმე რომ არ მსიამოვნებს. უფრო სწორედ 2 ადამიანზე ვარ ეგრე. იმ ორზე,რომლებიც ყველაზე მეტად მიყვარს.

ვიცი გამივლის ამ საღამოს “შემოტევა” და ხვალ უხერხულად უნდა ვიყო ამ ადამიანების წინაშე იმიტომ, რომ რაღაც წავიდებილე ჩემი ხასიათის და გამო.

საშინელებაა ეჭვიანობა და მესაკუთრე ხასიათი.

14 thoughts on “ეგოისტი

  1. egoisti

    ჩემ თავზე რამეს რომ წერთ ხოლმე დამეკითხეთ თუ შეიძლება : )) =)) რა წესია ვერ გავიგე : ))

    Reply
      1. egoisti

        ხოო : )) და გამიკვირდა.. ვაიმე ჩემზე ხომ არ წერიათქო და მთელი პოსტი წავიკითხე : )) =))

  2. knuti

    მეც მჭირს ხოლმე მსგავსები, მაგრამ წეღან მართლა დებილურად გამოვიდა :დ

    Reply
  3. ადო

    მეც ეგრე ვარ ნათ, მაგრამ ორივე ძალიან მიყვარხართ… აბა მე მკითხე არ ვეჭვიანობ სხვებთან რომ უფრო თბილად ხარ? და ჩემზე იყო ეს პოსტი საერთოდ, რომ ვტლიკინებ? :დდდდ

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      “აბა მე მკითხე არ ვეჭვიანობ სხვებთან რომ უფრო თბილად ხარ? ” – ვისთან?

      Reply
  4. kevana

    ოოო…. ეხლა დავფიქრდი, ნეტა მე თუ ვეჭვიანობ მეგობრებზე :ფიქრ:

    პრინციპში, როცა ხედავ რომ შენი მეგობარი თავის ყურადღებას სხვასაც უნაწილებს, ცოტა წყენის მომენტიც არის ალბათ, ადარებ ურთიერთობებს და ფიქრობ, ჩემთანაც თუ გრძნობს თავს კარგად როგორც სხვასთან ან რატო მეც ასე არ მელაპარაკება…

    მესმის შენი, არა უშავს, მთავარია ზედმეტი არ მოუვიდეს ადამიანს.
    ისე ადრე ერთმა ჩემმა ძველმა მეგობარმა იხუმრა: რა მეშველება შენ რომ გათხოვდეო და არ ვიცი ეს რანაირი მიღებული ხუმრობა იყო, მე კი შემეშინდა :დ უცბად მომეჩვენა რომ მზღუდავდნენ :დ :დ :დ

    Reply
  5. Mari

    მეც მინდა რამე ეგეთი მჭირდეს. ნუ მთლად ეგეთი არა, მაგრამ ასე დადებილებულიც არ მინდა ვიყო მთელი ცხოვრება. ხანდახან მეჩვენება, რომ ჩემი თავის გამო არ ვცხოვრობ. ამიტომ ცოტა ეგოიზმი მჭირდება, თორემ შენ თუ დაიკიდე შენი თავი ფეხებზე, მერე ყველა დაგიკიდებს.

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      არა მარ.საშინელებაა ესეთი ეჭვიანობა და მესაკუთრეობა = )) რა თმა უნდა საკუთარი ტავი ფეხებზე არ უნდა დაიკიდო და უკანა პლანზე არ უნდა დააყენო.ხომ იცი, ზედმეტი არაფერი ვარგა :* თნაც მშვენიერი მეგობარი ხარ შენ და ძალიან მიყვარხარ :*

      Reply
  6. Fashion Blonde

    რაღაც ძალიან მესაყვარლა ეს პოსტი) მართლა!) რაღაც თბილი და დადებითი განწყობა მოაქვს) ისე ბევრს არ შეუძლია თავისი სისუსტეების აღიარება)

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      მე მიყვარს სისუსტეები აღიარება. მერე უფრო ვცდილობ გამოსწორებას ხოლმე = )

      Reply

Leave a Reply

