სანამ ცოცხალი ვარ

დღეს ალბათ 15–მდე პოსტი წავიკითხე სათაურით “სანამ ცოცხალი ვარ” თუმცა უმეტესობა ოცნებების კრებული იყო და არა ის, რაც დაგეგმილი აქვთ, რომ გააკეთონ სანამ ცოცხლები არიან. როცა ყოველ მომდენო პოსტს ვხსნიდი სათაურით “სანამ ცოცხალი ვარ” მეგონა to do list_ის მაგვარი რაღაც დამხვდებოდა და არა შეკოწიწებული ოცნებები. პოსტების კითხვისას ვფიქრობდი მე რა მინდა, რომ გავაკეთო სანამ ცოცხალი ვარ–მეთქი და თავში ისეთი ბანალური აზრები მომდიოდა ბოლოს გადავიფიქრე. თუმდა ფაიფურის ანგელოზმა დამთაგა თავის პოსტში და მეც ვწერ.

სანამ ცოცხალი ვარ ….

 

 

….

 

 

 

 

FUCK! არ გამომდის. სანამ ცოცხალი ვარ მინდა უბრალოდ ვიყო ბედნიერი, არ ვიფიქრო წარსულზე და წარსულის შეცდომებზე.  ყოველთვის გავაკეთო ის რაც მომინდება, ვიყო თავისუფალი. ამ ყველაფრისთვს პატარ–პატარა ქვეთავები არსებობს რომელთა ჩამოწერასაც აზრი აქვს. მთავარი მიზანი, სანამ ცოცხალი ვარ ბედნიერად ყოფნაა.

10 thoughts on “სანამ ცოცხალი ვარ

  1. netochka3

    სანამ ცოცხალი ვარ , სანამ კვლავ ვარსებობ , სანამ გულში ცოცხლობს ამინდი მზიანი
    მანამ მომეფერე , მანამ გამიფრთხილდი , მერე ყველაფერი იქნება გვიანი
    სანამ ძველებურად ბრუნავს დედამიწა , სანამ არ გამწირავს იღბალი ტიალი
    გულში ჩამიკარი გული არ მატკინო , მერე ყველაფერი იქნება გვიანი
    სანამ სიყვარული ისევ შემიძლია სანამ კვლავ მახარებს ფოთოლთა შრიალი
    ხელზე წაიკითხე ჩემი ბედის წერა , მერე ყველაფერი იქნება გვიანი
    მოვა დრო მიხვდები წარსულის შეცდომებს , აგარ გაგახარებს ფოთოლთა შრიალი
    მე ვეღარ დაგიხსნი ტანჯვა სამსხვერპლოდან
    მერე ყველაფერი იქნება გვიანი
    ბედის ირონია მწარედ ჩაგვიცინებს და აგატირებს სიჩუმის ტრფიალი , მარტო დარჩენილი სევდით გამიხსენებ
    მაგრამ დამიჯერე იქნება გვიანი
    სანამ ცოცხალი ვარ მანამ მომეფერე მერე ვერ მიშველის ხსენება ფიალით
    გული არ მატკინო , თორემ ცრემლების ღვრა , როცა არ ვიქნები იქნება გვიანი.

    Reply
  2. faifuris angelozi

    ამ პოსტით ვიგრძენი რომ არ გსურს იყო ჩარჩოებში მოქცეული. და მაინც რა გაგხდის ბედნიერს ის მაინც გეთქვა ადამიანო)))
    პ.ს. თეგ-თამაშის პრინციპიდან გამომდინარე, ჩემი ბლოგის მისამართის ნაცვლად, ჩემი პოსტი – სანამ ცოცხალი ვარ – გალინკე. მე კომენტარებში ნოტიფიკაცია მომივა, სიყვარულოვნამაც დაწეარო,, შენი პოსტის ლინკიც მოჰყვება და ჩემს კომენტარებში, ვინც ნახავს, შენსკენაც გადმოვა

    Reply
    1. siyvarulovna Post author

      ჰო, ვერ ვიტან ჩარჩოებს. წინასწეარ გეგმებს.
      ბედნიერი რა გამხდის? არ ვიცი. ცხოვრების ყველა ეტაპზე იცვლება ის რაც მომავალში ბედნიერს გამხდის იდეაში. მთავარია რომ ბედნიერი ვიყო, ბედნიერი რომ ვიყო საკუთარი ტავი უნდა მიყვარდეს და საკუტარ თავს შევუქმნა ყველანაირი კომფორტი რაც ცხოვრებაში მჭირდება.

      Reply
  3. Mallorie

    diax, diax, diax..
    დიდი სიუმოვნებით გადავაკოპირებდი შენს პოსტს და ჩავსვამდი ჩემთან, მაგრამ პლაგიატობას დამწამებ და არ იფიქრებ იმაზე, რომ შეიძლება შეიძება ვინმე 101%-ით გეთანხმებოდეს.
    კარგი ხარ ძალიან. :*

    Reply

Leave a Reply

