ძალიან უსუსური ვარ

ძალიან უსუსური ვარ.
იმიტომ რომ საშინლად ვარ მიჯაჭვული ფეისბუქზე და ნერვები კბილებით მიჭირავს რომ თავი კედელს არ ვურტყა, ნოუთბუქს ვერ ვიმეტებ, მიყვარს😐
ფეისბუქზე, ვერც ვაკომენტარებ, ვერც სტატუსს ვააფდეითებ, ვერც ჩატში მოწერილებს ვნახულობ, კი არა და ვპასუხობ. ჩემთვის ღია მხოლოდ ნიუსფიდია და სხვადასხვა სიახლეები რომლებიც გრუფებში იდება.  რას ჰგავს იცით? ბიჭს რომ შიშველი გოგო დაუყენოთ წინ და ვერ ეკარებოდეს, რომ ჰგონია ეხება და ამ დროს საშინელი ყვირილი ისმის რამდენიმე დღე ვერ შეეხებიო😐 აბა წარმოიდგინეთ, ხომ ცუდია? ხოდა ეგრე ვარ მეც :შ

კი ვიცოდი, რომ უ-ფეისბუქოდ ვერ გავძლებდი, მაგრამ რეალურად ბოლომდე არ მქონდა წარმოდგენილი. ეხლა გახსნილი მაინც მაქვს, ვუყურებ და თავს ვიმშვიდებ რომ რამდენიმე დღეც და ყველაფერი ისევ ისე იქნება, მაგრამ, აი სულ რომ გაქრეს, აორთქლდეს და აღარ იარსებოს ფეისბუქმა იმედია მაგ დღეს მე არ მოვესწრები😐 თორემ ჩემი და ფეისბუქის დატირება ერთად მოგიწევთ ^^ ერთი ჭიქა წაგვიქციეთ ხოლმე, რომ იქაც “მოგვივიდეს”.

მოკლედ, ჰელფ ცენტრს მივწერე “ჰეეეელფ”-მეთქი და იმედია მიშველიან :შ მე კიდევ განვაგრძობ “შორით ბნედას” :შ

ეს ის საშინელი ხმაა, რომ კივის და წივის "ვერ შეეხებიო😐

14 thoughts on “ძალიან უსუსური ვარ

  1. krosk

    შორით ბნედას რომ მორჩები ახალი ექაუნთი გაიკეთე და გადააგორებ მაგ ორ დღეს😐

    Reply
  2. Mr. Nomad

    მეც გუშინ და დღეს ვერ შევდივარ. :შ არასწორი პაროლიო მიწერს, არადა მილიონიდან ერთია იმის შანსი, რომ პაროლი შემეშალოს😦

    Reply
  3. Lord Vader

    security reasons რას ნიშნავს?
    ფეისბუქს იცავენ შენგან თუ შენ გიცავენ ფეისბუქისგან და გიფრთხილდებიან?🙂
    თუ მეორეა – არა უშავრს კეთილი ზრახვები ქონიათ.🙂

    Reply
  4. siyvarulovna Post author

    არ ვიცი რა სჭირს :შ :შ
    მარკმა გადაწყვიტა რომ ფეისბუქისგან დამასვენოს და საახალწლო სიურპრიზი მომიწყო😐

    იმედია მალე გამოსწორდება😐

    მეორე და მესამე ექაუნთი კიდევ ო.ო მე ჩემი მინდა ვა😐

    Reply

Leave a Reply

