დღეს მე ჰომოსექსუალი ვარ

ვმგზავრობ, ვსწავლობ, ერთ აუდიტორიაში ვზივარ, სადმე კაფეში ვსვამ ყავას, ვსეირნობ, ფილმს ვუყურებ და ყოველდღიურად ვურთიერთობ ადამიანებთან, რომლებსაც სიყვარულის თავისებური გაგება აქვთ, რომლებსაც თავიანთი მიზნების მისაღწევად მხოლოდ ძალის გამოყენება შეუძლიათ, რომლებსაც გული სიძულვილით აქვთ სავსე, რომლებიც არ ეგუებიან განსხვავებულ აზრს, რომლებმაც არ იციან სიტყვა პროპაგანდის მნიშვნელობა, რომლებსაც არ ესმით რას ნიშნავს კანონი და ამასთან არც უნდათ გაიგონ, რომელთათვისაც ნებადართულია ყოველივე დანაშაული თუ ეკლესიის და ქრისტეს სახელით კეთდება, რომლებსაც არ შეუძლიათ აღიარონ თავიანთი დანაშაული, რომელთათვისაც ბავშვებისთვის იმის სწავლება რომ მიზანს მუშტებით უნდა მიაღწიო მისაღებია და რომლებსაც შეუძლიათ მომკლან იმის გამო, რომ დღეს მე ჰომოსექსუალი ვარ.

ინსპირაცია –  დღეს მე ჰომოსექსუალი ვარ

2 thoughts on “დღეს მე ჰომოსექსუალი ვარ

Leave a Reply

