მოსაწყენი და უსაქმური წელი

მიყვარს ჩემს ბლოგზე შემობოდიალება, dashboard-ში და ვიჯეტებში ქექვა. მინდა ხოლმე რაღაც შევცვალო, ან ვიჯეტებს შევუცვალო ადგილი, ან თემა შევცვალო ან პოსტი მაინც დავწერო. მაგრამ საბოლოო ჯამში ხელუხლებელს ვტოვებ ხოლმე აქაურობას. რაც დრო გადის უფრო და უფრო იშვიათად ვწერ და გული მწყდება. თითქოს ბევრი მაქვს მოსაყოლი, გასაზიარებელი მაგრამ მირჩევნია ერთ სტატუსად ფეისბუქზე დავწერო და ვიყო ბედნიერი. იმ მომენტში ყველაზე ახლოს, ყველაზე სწრაფი ფეისბუქია.

ჩემს ნიუს ფიდს ვათვალიერებდი და აღმოვაჩინე, რომ ჩემს ირგვლივ ძალიან ბევრი დაქორწინდა, ზოგს შვილიც კი ეყოლა და მე ვინმემ ქორწინება რომ მიხსენოს ეგრევე მბურძგლავს. ამას წინათ, ლექციაზე ერთ-ერთმა სტუდენტმა მკითხა გათხოვილი ხარო? ჩემს თითზე ერთი უწყინარი ბეჭედი შეამჩნია და ე.წ “კალიცო” ეგონა. და ისეთი ტონით ვუთხარი არა-მეთქი თითქოს ვინმემ რამეში დამადანაშაულა და თავს ვიმართლებდი.

facebook-ზე საინტერესო რამ დაამატეს საახალწლოდ – See Your 2013 Year in Review და ჩემსას რომ გადავხედე გული დამეწვა. ოცი დიდი ამბიდან ყველაზე სასიამოვნო და კარგი ვიზიტი სტამბულში იყო. ძალიან მოსაწყენი და უსაქმური წელი მქონდა:/

 

 

5 thoughts on “მოსაწყენი და უსაქმური წელი

  1. LiLaC

    მე კიდევ პირიქით, ძალიან მრავალფეროვანი წელი მქონდა…

    Reply
      1. LiLaC

        ჰოდა მომავალ წელს შენც იმავეს გისურვებ ^^ და კიდევ იმას, რომ უფრო ბევრი წერო😛

Leave a Reply

