რაფაელო და ჩემი სიყვარულის ისტორია

ვერასდროს წარმომედგინა თუ ჩემი სიყვარულის ისტორიას ვინმეს გავუზიარებდი, მაგრამ გუშინდელმა ვოიაჟმა თბილისი მოლში შემიცვალა აზრები. რატომაც არა, თუკი ჩემი ისტორია დაკავშირებული იქნება კიდევ ერთ დადებით მომენტთან, ჩაერთვება კონკურში და დაიმსახურებს ჟიურის მოწონებას… ^_^

მოკლედ, ყველაფერი დაიწყო ასე:  გუშინ საღამოს ჩემს დას თბილისი მოლში წავყევი, აკვიატებული ჰქონდა შარვალი უნდა ვიყიდოო, მე კიდევ ე.წ შოფინგი ყველაზე მეტად მეზარება. თუმცა, გუშინ ის გამონაკლისი დღე იყო, როდესაც მე თავი გავწირე და ჩემს დას ტანსაცმლის საყიდლად გავყევი. საერთო ჯამში, მაღაზიებში ბოდიალს თუ არ ჩავთვლით, ურიგო საღამო არ გამოდგა. განსაკუთრებით მას შემდეგ, რაც რაფაელოს უზარმაზარ საჰაერო ბუშტს და   სპეციალურ სტენდს წავაწყდით თბილისი მოლის ცენტრალურ ატრიუმში.

Captureროგორც აღმოჩნდა, რაფაელოს ახალი და მეტად საინტერესო კონკურსი აქვს იმათთვის, ვინც შეყვარებულია.  რაფაელოს წარმომადგენლებმა გაგვაცნეს კონკურსის პირობები, რომელიც მდგომარეობდა შემდეგში: ნებისმიერ ადამიანს, ვისაც სურს მიიღოს კონკურსში მონაწილეობა და მოხვდეს 11 გამარჯვებულს შორის საჭიროა რამდენიმე რამ:
1. იყოს შეყვარებული;
2. აღნიშნულ სტენდთან რაფაელოს წარმომადგენლებს გამოართვას სპეციალური წერილის ფორმა ან გახსნას ფეისბუქ გვერდზე განთავსებული აპლიკაცია.
3. მოკლედ, კონკრეტულად და კრეატიულად დაწეროს თავისი გრძნობების შესახებ;
4. წერილი მოათავსოს სპეციალურ ყუთში (თუ რა თქმა უნდა აპლიკაციას არ მიმართა).

ამასთანავე მონაწილეებს უფლება აქვთ თან წაიღონ წერილის ფორმა, შეავსონ და აქციის დასრულებამდე მოათავსონ რაფაელოს საფოსტო ყუთში. შევსებული წერილის მოთავსება საფოსტო ყუთში შესაძლებელია აქციის დასრულებამდე, 2014 წლის 2 მარტის ჩათვლით. დაიმახსოვრეთ, რომ ამ ვადაზე გვიან განთავსებული წერილები არ განიხილება.

გაითვალისწინეთ, რომ სასიყვარულო წერილი უნდა ჩამოყალიბდეს მოკლედ და მასში გამოხატული იყოს საკუთარი გრძნობები, იქნება ეს სიყვარულის ახსნა, ხელის თხოვნა, მოკლე ისტორია საკუთარ სიყვარულზე, ჩანახატი და ა.შ. წერილის სტილი შეუზღუდავია, მნიშვნელოვანია იყოს ორიგინალური, კრეატიული.  აუცილებელია იყოს რეალური და ეძღვნებოდეს რეალურ ადამიანს. ყურადღება მიაქციეთ იმ ფაქტს, რომ განიხილება მხოლოდ ქართულ ენაზე დაწერილი წერილები.

პრიზები კიდევ უფრო საინტერესოა და ბრძოლა ღირს ^_^

1619349_10201581106871149_609861519_n

რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს მე შეყვარებული არ ვარ. შესაბამისად, ჩემს დასთან ბევრი ჯუჯღუნის შემდეგ რაფაელოს სტენდთან მისი სიყვარულის ისტორიის გადმოცემას შევეცადეთ კრეატიულად. თავიდან გვინდოდა ნახატი ყოფილიყო, მერე ვითომ ლექსი, ჩანახატზეც დავფიქრდით და ამ ფიქრის პროცესში კარგადაც გავერთეთ. საბოლოო ჯამში რაღაც გამოვიდა, მაგრამ იმას, რაც გამოვიდა ჟიურის გარდა ვერავინ ნახავს ^_^

მათთვის ვისაც თბილისი მოლში წაბოდიალება ეზარება შექმნილია სპეციალური აპლიკაცია, რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ ამ ლინკზე – http://on.fb.me/1oNTvwC . გახსენით აპლიკაცია, დაწერეთ წერილი და დაელოდეთ ჟიურის გადაწყვეტილებას. სასიამოვნო ფაქტია, რომ გამარჯვებულს გამოავლენს არა ლაიქები, თუ გინდათ მოწონებები დაუძახეთ, არამედ სპეციალური ჟიური. ასე, რომ ნუ მოგერიდებათ საკუთარ გრძნობებზე საუბარი ^_^

აღნიშნული კონკურსის შესახებ დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ რაფაელოს ფეისბუქ გვერდზე, ამავე გვერდზე განთავსებულ ნოუთში ან აპლიკაციაში. 

წარმატებებს გისურვებთ თქვენც და, რა თქმა უნდა, საკუთარ თავს.  ^_^

2 thoughts on “რაფაელო და ჩემი სიყვარულის ისტორია

  1. Pingback: რაფაელო და ჩემი სიყვარულის ისტორია - ქართული ბლოგები

Leave a Reply

